środa, 14 sierpnia 2019

Na dobry początek 7 przesyłek :)

1. Chochołowskie Termy  - to miejsce, gdzie każdy, bez względu na wiek i upodobania, znajdzie atrakcje dla siebie.  dostałam: Dwa balony, teczkę, ulotkę, magnes z notesem oraz długopis.

2. Sun & fun czyli najlepsze biuro podróży. Dostałam  : Smycz oraz długopis.

3. Urząd Marszałkowski
Województwa Kujawsko-Pomorskiego - jedno z 16 polskich województw leżące w północno-centralnej części kraju. Zostało utworzone na mocy ustawy z dnia 24 lipca 1998 w przybliżeniu z dawnych województw: bydgoskiego, toruńskiego i włocławskiego. 31 grudnia 2018 województwo liczyło 2,08 mln mieszkańców.  Dostałam: Dwie ulotki, dwie pocztówki oraz książkę kucharską.

4. Nadbużański odział straży granicznej w Chełmie dostałam: Smycz oraz przypinke.


5. Zarząd dróg i transportu miejskiego dostałam: zestaw artystyczny, długopis oraz odblaski.

6.  JLL Polska dostałam: Gadżety do telefonu, notes, naklejke, dwa długopisy.

7.  Fakro producent okien i drzwi dostałam: Siatkę, koszulkę, ulotkę, kostkę, długopis oraz podkładke pod myszkę.

Dziękuję bardzo serdecznie za tak świetne przesyłki, bardzo się z nich cieszę. Życzę dobrego dnia.  :)  Przepraszam że zdjęcia pod spodem. :)








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz